ہانیہ عامر نے شادی کر لی؟ دونوں ایک دوسرے کے لئے بنائے گئے ہیں؟

پاکستانی اداکارہ ہانیہ عامر اور زاویار نعمان نے حال ہی میں دلہن کے فوٹو شوٹ کے لیے ایک ساتھ کام کیا جس سے کئی لوگوں کے چہروں پر مسکراہٹیں آ گئیں۔
پاکستان کی سب سے بڑی برائیڈل مہم ”دیارعشق“ میں اسکرین پر اس پسندیدہ جوڑی کو دکھایا گیا ہے، جسے“مجھے پیار ہوا تھا“ میں بے حد پسند کیا گیا تھا۔
شوٹ میں ڈمپل ملکہ ہانیہ نے سفید اور سنہرے رنگ کے دلہن کے شاندار ملبوسات زیب تن کیے ہوئے ہیں، جبکہ زاویار نے ملبوسات میں ان کی خوبصورتی کا بھر پور ساتھ دیا ہے۔ اس جوڑے نے شادی کی شاندار سجاوٹ کے درمیان رومانوی تصاویر کے لئے پوز دیا۔ اس جوڑی نے انٹرنیٹ پر تہلکہ مچا دیا۔
یہ دلکش تصاویر تیزی سے وائرل ہوگئیں ، جس نے ان کے مداحوں میں جوش و خروش پیدا کردیا ، جن کا خیال تھا کہ، دونوں نے حقیقی زندگی میں شادی کر لی ہے۔
بہت سے مداحوں نے کمنٹس سیکشن میں اپنے ردعمل کا اظہار کیا ہے، ایک صارف نے لکھا کہ ’مجھے لگا کہ ان کی شادی ہو گئی ہے۔ ایک اور صارف نے تبصرہ کیا، “میرے ذہن میں وہ پہلے سے ہی شادی شدہ ہیں۔ ایک اورصارف نے لکھا کہ ’مجھے ابھی دل کا دورہ پڑا ہے۔
زاویار نعمان اعجاز اور ہانیہ عامر کے درمیان آن اسکرین تعلقات سےناظرین بے حد محظوظ ہو رہے ہیں۔ مداحوں میں حقیقی زندگی کے رومانس کے لئے قیاس آرائیوں اور امید کو تقویت ملی ہے۔ مختلف منصوبوں اور عوامی نمائشوں میں ان کی واضح کیمسٹری نے انہیں انٹرٹینمنٹ انڈسٹری میں ایک پسندیدہ جوڑی بنا دیا ہے۔
مداح اسکرین سے باہر ان کے تعلقات کے کسی بھی اشارے کا بے صبری سے انتظار کرتے ہیں۔ مداحوں کو بے چینی سے امید ہے کہ دونوں کی آن اسکرین کیمسٹری جلد ہی حقیقی زندگی کے رومانس میں تبدیل ہوجائے گی۔
معروف اداکار نعمان اعجاز کے بیٹے زاویار نعمان نے انٹرٹینمنٹ انڈسٹری میں تیزی سے اپنا نام بنایا ہے۔ یہ پہلا موقع نہیں ہے جب زاویار اور ہانیہ کو ایک ساتھ دیکھا گیا ہے۔ انہیں حال ہی میں لاہور میں ایک دوست کی شادی میں رقص کرتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔

Views= (677)

Join on Whatsapp 1 2

تازہ ترین