برطانوی شاہی محل میں نوکریاں آ گئیں، ملازمین کی تنخواہ کتنی ہے؟

شاہی محل سے متعلق دلچسپ معلومات تو بہت ہیں تاہم کچھ ایسی ہوتی ہیں جو کہ سب کو حیران ہی کر دیتی ہیں۔
تاہم ان دنوں شاہی محل میں آنے والی نوکریوں اور ملازمین کی تنخواہ سوشل میڈیا صارفین کی توجہ حاصل کر رہی ہے۔
برطانوی شاہی محل سے متعلق برطانوی میڈیا کی جانب سے انکشاف کرتے ہوئے کہنا تھا کہ شاہی محل کبھی سنسان نہیں دکھائی دیتا ہے، اور نہ سوتا ہے۔
ملازمین کے لیے مختص کیا گیا دروازہ 24 گھنٹے کھلا رہتا ہے، جہاں رات کے 12 بجے بھی ملازمین کی آوت جاوت رہتی ہے، اسی طرح رات کے 3 بجے بھی دودھ والا شاہی محل پہنچ جاتا ہے۔
اسی طرح 3 بجے کے بعد سے ہی شاہی خاندان کے کچن میں صبح کے ناشتے کی تیاریوں کا آغاز بھی ہو جاتا ہے، فروٹس، شربت، ناشتے کے لوازمات تیاری سے لے کر ڈائننگ ٹیبل کی تیاری سب کچھ شاہی خاندان کے آنے سے پہلے ہی کر لی جاتی ہے۔
ڈیلی میل کے مطابق رائل شیف مارک فلینیگن کی جانب سے روزانہ کی بنیاد پر 6 ہزار کے قریب لوازمات تیار کیے جاتے ہیں، ڈیلی میل کے مطابق اس وقت شاہی محل میں 3 شیف سمیت 10 نوکریاں کے حوالے دے درخواستیں جمع کرائی جا رہی ہیں۔
اگرچہ کنگ چارلز کی جانب سے اپنے ملازمین کے لیے کئی سہولتیں فراہم کی جاتی ہیں، تاہم تنخواہ اس حد تک زیادہ نہیں ہوتی ہے۔
تاہم ایک سابق شاہی محل کے ملازم کا کہنا تھا کہ شاہی محل میں کام کرنے والے کو کسی دوسری جگہ باآسانی اور زیادہ تنخواہ مل جاتی ہے، اس سابق ملازم کو بھی امریکہ میں نوکری مل گئی تھی، جبکہ انہیں امریکہ میں 75 ہزار ڈالرز سالانہ یعنی 2 کروڑ سے زائد پاکستانی روپے بنتے ہیں، لے رہے ہیں۔
ساتھ ہی انہیں اور ان کی اہلیہ کو گاڑیاں بھی فراہم کی گئی ہیں۔
دوسری جانب شاہی محل کے جونئیر اسٹاف ہر گھنٹے کے 10 برطانوی یورو ملتے ہیں جو کہ پاکستانی تقریبا 3 ہزار روپے سے زائد بنتے ہیں۔
جبکہ عام نوکریوں ہی کی طرح 8 گھنٹے کی نوکری ہو سکتی ہے، اس طرح 8 گھنٹوں کے 80 یورو جو کہ پاکستانی 24 ہزار روپے سے زائد کی رقم بنتی ہے۔
لیکن اس کے ساتھ ہی ملازمین کو محل میں رہائش کی سہولت سمیت کھانا بھی مفت دیا جاتا ہے۔ جبکہ محل میں انگلش بریک فاسٹ، لنچ، ڈنر بھی مفت دیا جاتا ہے۔

Views= (302)

Join on Whatsapp 1 2

تازہ ترین