مصنوعی ذہانت کی ایپ ”چیٹ جی پی ٹی“ اب اینڈروئیڈ صارفین بھی دستیاب

مصنوعی ذہانت کی دنیا نے اینڈروئیڈ صارفین کے لئے ”چیٹ جی پی ٹی“ کے اجراء کا اہم سنگ میل طے کرلیا ہے، اوپن اے آئی کی تیار کردہ یہ انقلابی ایپ اب گوگل پلے اسٹور پر ڈاؤن لوڈ کے لیے دستیاب ہے، جو اینڈرائیڈ صارفین کے لیے مصنوعی ذہانت کے تعامل کے ایک نئے دور کی نشاندہی کرتی ہے۔
چیٹ جی پی ٹی کا مختصر جائزہ
”چیٹ جی پی ٹی“ ایک جدید مصنوعی ذہانت کی ایپ اپنی متاثر کن صلاحیتوں کی وجہ سے ٹیک انڈسٹری میں دھوم مچا رہا ہے، اوپن اے آئی کے جدید مصنوعی ذہانت کے ماڈلز کی مدد سے ”چیٹ جی پی ٹی“ کو اپنے صارفین کو فوری جوابات، مناسب مشورہ اور تخلیقی ترغیب فراہم کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ صرف ایک چیٹ بوٹ نہیں بلکہ ایک ایسا ٹول ہے جو مختلف شعبوں میں سیکھنے کے مواقع فراہم کرتا ہے۔
اینڈروئیڈ کے لئے ”چیٹ جی پی ٹی“ کا اجرا
اوپن اے آئی کی جانب سے اینڈروئیڈ ڈیوائسز کے لیے ”چیٹ جی پی ٹی“ ایپلی کیشن کے اجرا کے اعلان کو بڑے جوش و خروش کے ساتھ دیکھا گیا ہے، ایپ جو پہلے صرف آئی او ایس ڈیوائسز اور آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے دستیاب تھی، اب دنیا بھر میں لاکھوں اینڈروئیڈ صارفین کے لئے قابل رسائی ہے، یہ لانچ اے آئی کے ساتھ صارفین کے تعامل میں انقلاب لانے کے اوپن اے آئی کے مشن میں ایک اہم قدم ثابت ہوسکتا ہے۔
اینڈروئیڈ صارفین کے لئے ”چیٹ جی پی ٹی“ کی خصوصیات
”چیٹ جی پی ٹی“ اینڈروئیڈ ایپ ایسی خصوصیات سے بھرپور ہے جو اوپن اے آئی کی مصنوعی ذہانت کی صلاحیتوں سے بھرپور استفادہ کرتی ہے، صارفین اپنی چیٹ کی تاریخ کو ہم آہنگ کرسکتے ہیں اور متعدد آلات میں حالیہ ماڈل میں اضافے تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔ ایپ صارفین کو اپنی درخواستوں کو ٹائپ کرنے یا بولنے کی بھی اجازت دیتی ہے، جس سے یہ صارف کی مختلف ضروریات کے لئے ایک ورسٹائل ٹول بن جاتا ہے۔
”چیٹ جی پی ٹی“ کے ساتھ ڈیٹا سیکیورٹی
اوپن اے آئی نے اپنے ڈیٹا جمع کرنے اور ہینڈلنگ کے طریقوں کی نشاندہی کرکے ڈیٹا سیفٹی خدشات کو حل کیا ہے، صارف کا ڈیٹا جمع کیا جاتا ہے، جیسے مقام، نام، ای میل، فون نمبر، ایپ میں پیغامات، اور تعاملات۔ اور یہ ڈیٹا کسی اور سے شیئر نہیں کیا جاتا، اور ڈیٹا کو خفیہ رکھنے کو یقینی بناتی ہے، جب کہ صارفین کسی بھی وقت ڈیٹا ختم کرنے کی درخواست کرسکتے ہیں۔
گوگل پلے اسٹور سے ”چیٹ جی پی ٹی“ کیسے انسٹال کریں
آپ کے اینڈروئیڈ ڈیوائس پر ”چیٹ جی پی ٹی“ انسٹال کرنے آسان اور سہل طریقہ متعارف کرایا گیا ہے۔
اپنے اینڈروئیڈ ڈیوائس پر گوگل پلے اسٹور کھولیں، اور سب سے اوپر سرچ بار میں ، ”چیٹ جی پی ٹی“ ٹائپ کریں اور انٹر دبائیں۔ تلاش کے نتائج میں ”چیٹ جی پی ٹی“ ایپ تلاش کریں اور اس پر ٹیپ کریں۔
اپنے موبائلپر ایپ کو ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کرنے کے لئے ”انسٹال کریں“ اور بٹن پر ٹیپ کریں۔ ایک بار ایپ انسٹال ہونے کے بعد ، آپ اسے براہ راست پلے اسٹور سے کھول سکتے ہیں یا اسے اپنے ایپ ڈراور میں تلاش کرسکتے ہیں۔
اینڈروئیڈ پر ”چیٹ جی پی ٹی“ کے استعمال طریقہ
چیٹ جی پی ٹی انسٹال کرنے کے بعد اس کا استعمال انتہائی آسان ہے۔
آپ اپنے اینڈروئیڈ پر چیٹ جی پی ٹی ایپ کھولیں، اگر آپ پہلی بار یہ ایپ استعمال کررہے ہیں تو آپ کو ایک اکاؤنٹ بنانے یا سائن ان کرنے کی ضرورت ہوگی، اور جب آپ ایک بار لاگ ان ہوجاتے ہیں تو آپ کو چیٹ انٹر فیس نظر آئے گا، یہی وہ مقام ہے جہاں آپ ”چیٹ جی پی ٹی“ کے ساتھ بات چیت کریں گے، اور بات چیت شروع کرنے کے لئے آپ صرف اپنا سوال یا بیان چیٹ باکس میں ٹائپ کریں اور انٹر دبائیں۔ چیٹ جی پی ٹی چند لمحوں میں جواب دے گا ، آپ کے سوال کا تفصیلی اور متعلقہ جواب فراہم کرے گا۔
گوگل پلے اسٹور پر چیٹ جی پی ٹی کی دستیابی مصنوعی ذہانت کے شعبے میں ایک اہم سنگ میل کی حیثیت رکھتی ہے۔ بیان کردہ اقدامات پر عمل کرکے ، آپ آسانی سے اپنے اینڈروئیڈ ڈیوائس پر چیٹ جی پی ٹی انسٹال اور استعمال کرسکیں گے۔
ایپ کے بغیر اینڈروئیڈ پر چیٹ جی پی ٹی کا استعمال کیسے کریں؟
اگر گوگل پلے اسٹور پر کوئی اسٹینڈ لون ”چیٹ جی پی ٹی“ ایپ دستیاب نہیں ہے، تو پھر بھی آپ اپنے ویب براؤزر کے ذریعہ اپنے اینڈروئیڈ ڈیوائس پر چیٹ جی پی ٹی تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں اور استعمال کرسکتے ہیں۔
اپنے اینڈروئیڈ ڈیوائس پر اپنا پسندیدہ ویب براؤزر (جیسے کروم ، فائر فاکس) کھولیں، chat.openai.com پر اوپن اے آئی کی آفیشل ویب سائٹ ملاحظہ کریں۔
اگر آپ پہلی بار اسے استعمال کررہے ہیں تو آپ کو اکاؤنٹ کے لئے سائن اپ کرنے کی ضرورت ہوگی، اور اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی ایک اکاؤنٹ ہے تو صرف لاگ ان کریں۔
چیٹ جی پی ٹی کو اپنی ہوم اسکرین میں شامل کریں
آپ اپنے اینڈروئیڈ ڈیوائس پر اپنی ہوم اسکرین پر چیٹ جی پی ٹی شامل کرسکتے ہیں۔ اپنے ویب براؤزر میں اوپن اے آئی ویب سائٹ کھولیں، اور اپنی اسکرین کے اوپری دائیں کونے میں تین نقطوں کے آئیکن پر ٹیپ کریں، ہوم اسکرین میں شامل کریں اور منتخب کریں، شارٹ کٹ کے لئے ایک نام منتخب کریں اور پھر شامل کریں پر ٹیپ کریں۔
چیٹ جی پی ٹی اینڈروئیڈ ایپ اپنی جدید خصوصیات اور ڈیٹا سیکیورٹی کے ساتھ مصنوعی ذہانت کے میدان میں ایک اہم سنگ میل کی حیثیت رکھتی ہے۔ اگر آپ فوری جوابات، مناسب مشورہ ، یا تخلیقی ترغیب کی تلاش کر رہے ہیں تو اینڈروئیڈ کے لئے چیٹ جی پی ٹی وہ تخلیق ہے جس کی آپ کو ضرورت ہے۔

Views= (283)

Join on Whatsapp 1 2

تازہ ترین