گلیاں اچانک سرخ ہوگئیں، لوگ حیران، ویڈیو وائرل

شہر کی گلیوں میں اچانک شراب کو پانی کی طرح بہتا دیکھ کر لوگوں کی آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں، ویڈیو دیکھ کر آپ کو بھی یقین نہیں آئے گا۔
سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس ویڈیو نے لوگوں کو حیران کردیا۔ ویڈیو میں ایسا منظر دیکھنے کو ملا جسے دیکھ کر کوئی بھی یقین نہیں کر پائے گا۔
ہوا کچھ یوں کہ پرتگال کے علاقے ساؤ لورینزو ڈی بیرو کے لوگ اس وقت حیران رہ گئے جب اس چھوٹے سے قصبے کی سڑکوں پر (ریڈ وائن) سرخ شراب کا دریا بہنے لگا۔
غیرملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق شراب کا یہ پراسرار دریا شہر کی ایک فیکٹری سے نکلا جہاں 22 ملین لیٹر سے زائد وزن کے ریڈ وائن کے بھرے اچانک ٹینک پھٹ گئے، شراب کو شہر کے باقی حصوں میں بھیجنے سے پہلے فیکٹری کے قریب ایک گھر کے تہہ خانے میں موجود ٹینکوں رکھا گیا تھا۔
واقعے کے بعد بڑے پیمانے پر شراب پانی کی طرح بہنے لگی اور بہاؤ اتنا تیز تھا کہ اس سے ایک سوئمنگ پول باآسانی بھرسکتا تھا، شراب کا یہ دریا شہر کے قریب ایک ندی کی طرف بڑھ رہا تھا۔
اس سے پہلے کہ مذکورہ ندی شراب کے دریا میں تبدیل ہوجاتی فائر ڈپارٹمنٹ کے عملے نے شراب کے سیلاب کو روکنے کے لیے کارروائی شروع کردی اور بہاؤ کا رخ موڑ کر قریبی کھیت کی جانب کردیا گیا۔
شراب کمپنی نے اس واقعے پر معذرت کی ہے اور یقین دہانی کرائی ہے کہ ہم اس سے ہونے والے نقصانات کا ازالہ علاقے کی صفائی اور مرمت سے متعلق تمام اخراجات کی پوری ذمہ داری قبول کرتے ہیں۔

Views= (931)

Join on Whatsapp 1 2

تازہ ترین