کینیڈا کی امیگریشن کے 13 طریقے، رواں برس ساڑھے 4 لاکھ افراد کیلئے مواقع

کینیڈا جانے کیلئے اس سے بہتر وقت کبھی نہیں رہا

کینیڈا کو نئی امیگریشن پالیسی کے تحت مختلف شعبوں میں ساڑھے 4 لاکھ سے زائد ملازمین کی ضرورت ہے۔ کینیڈا کا امیگریشن پروگرام ہے جس کے 13 طریقے ہیں۔ 2023 کے امیگریشن لیول پلان میں پناہ گزینوں کی کلاس میں کینیڈا میں 76,000 سے زیادہ نئے آنے والوں کے لئے جگہ ہے۔
کینیڈا 2023 میں ریکارڈ 465,000 نئے تارکین وطن کو خوش آمدید کہنے کا منصوبہ رکھتا ہے، کیونکہ وہ لیبر مارکیٹ کی بڑھتی ہوئی کمی کو حل کرنے کے لئے نئے آنے والوں کو استعمال کرنا چاہتا ہے۔
کینیڈا جانے کیلئے اس سے بہتر وقت کبھی نہیں رہا ہے کیونکہ کینیڈا 2021 اور 2022 میں نئے سالانہ مستقل رہائشی ریکارڈ قائم کرنے کے بعد ، مستقبل میں سابقہ ریکارڈ کو توڑنے کا ارادہ رکھتا ہے۔
ذیل میں 13 طریقوں کی تفصیلات پیش کی جارہی ہے جن سے خواہشمند افراد 2023 میں کینیڈا ہجرت کرسکتے ہیں۔
1. ایکسپریس انٹری
ایکسپریس انٹری 2023 میں کینیڈا منتقل ہونے کا سب سے اہم طریقہ ہے۔
فلیگ شپ سلیکشن سسٹم کو اہم وفاقی پروگراموں کے لئے ایپلی کیشنز کو کنٹرول کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔
اس سال ایکسپریس انٹری کے ذریعے پیشے سے متعلق مخصوص قرعہ اندازی بھی متعارف کرائی جائے گی۔
کینیڈا نے گزشتہ سال قانون میں تبدیلیاں متعارف کرائی تھیں تاکہ مخصوص معاشی مزدوروں کی کمی کو پورا کیا جانا ممکن ہوسکے۔ یہ قرعہ اندازی جلد ہی شروع ہونے والی ہے۔
امیگریشن لیول کے تازہ ترین منصوبے کے مطابق کینیڈا 2023 میں تقریبا 83,000 وفاقی ہائی اسکلڈ تارکین وطن کو خوش آمدید کہنے کا ارادہ رکھتا ہے، جو 2024 میں بڑھ کر 109،000 اور 2025 میں 114،000 ہو جائے گا۔
نئی قومی پیشہ ورانہ درجہ بندی (این او سی 2021) کے آغاز کے بعد، 16 نئے پیشے اب فیڈرل اسکلڈ ورکر پروگرام کے ذریعے ایکسپریس انٹری کے اہل ہیں۔
ٹرک ڈرائیوروں سے لے کر نرسوں اور تدریسی معاونین سے لے کر پے رول ایڈمنسٹریٹرز تک، بہت سے نئے پیشے اب کینیڈا کے بڑے پیمانے پر داخلے کے امیگریشن اسٹریم کے لئے اہل ہیں۔
2. صوبائی نامزد پروگرام
2023 میں ایکسپریس انٹری سے بڑا واحد اقتصادی دھارا کینیڈا کے صوبائی نامزد پروگراموں کی مشترکہ فورس ہے۔
کینیڈا نو صوبائی (اور دو علاقائی) امیگریشن پروگراموں کے ذریعے 105،000 سے زیادہ نئے آنے والوں کو خوش آمدید کہنے کا ارادہ رکھتا ہے۔
مغرب میں برٹش کولمبیا سے لے کر البرٹا، ساسکیچیوان اور مینی ٹوبا کے پریری صوبوں سے ہوتے ہوئے اونٹاریو اور اٹلانٹک کینیڈا کے صوبوں نووا سکوشیا، نیو برنزوک، نیو فاؤنڈ لینڈ اینڈ لیبراڈور اور پرنس ایڈورڈ آئی لینڈ تک 2023 میں کینیڈا کی امیگریشن کے لیے ہزاروں مقامات موجود ہیں۔
پی این پی کے کچھ حصے ایکسپریس انٹری میں بھی فیڈ کرتے ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ مذکورہ بالا ہر صوبائی پروگرام میں وفاق کے زیر انتظام انتخاب کے نظام کے لئے مخصوص اسٹریمز ہیں۔ صوبے اپنی معاشی ضروریات کے مطابق مخصوص تارکین وطن کا انتخاب کرنے کے لئے تیار ہیں۔
3. کیوبیک
کیوبیک کی طاقتور صوبائی حکومت کی جانب سے صوبے میں خوش آمدید کہے جانے والے تمام تارکین وطن کی تعداد کو یقینی بنانے پر زور دیا جا رہا ہے۔
کولیشن ایونیر کیوبیک کے رہنما فرانسوا لیگولٹ کا خیال ہے کہ فرانسیسی زبان کیوبیک کی ثقافت کے تحفظ میں مرکزی حیثیت رکھتی ہے اور صوبے میں نئے آنے والوں کو مجموعی طور پر تقریبا 50،000 تک محدود کرنے پر توجہ مرکوز ہے، جن میں سے 33،000 معاشی پروگراموں کے ذریعے ہیں۔
4. پائلٹ پروگرام
کینیڈا معیشت کے مخصوص علاقوں یا دائمی مزدوروں کی کمی والے علاقوں کو ہدف بناتے ہوئے آجر (وہ شخص جو اُجرت دے کر کام لے) سے چلنے والے متعدد پائلٹ پروگرام بھی چلاتا ہے۔
بحر اوقیانوس کے چار صوبوں نووا سکوشیا، نیو برنزوک، نیو فاؤنڈ لینڈ اینڈ لیبراڈور اور پرنس ایڈورڈ جزیرے کا احاطہ کرتے ہوئے اے آئی پی نے 2023 میں ہنرمند کارکنوں اور بین الاقوامی گریجویٹ تارکین وطن کے لیے 8,500 جگہیں مختص کی ہیں۔
مزید 8,500 نئے آنے والوں کا تین دیگر شعبوں کے ذریعے خیرمقدم کیا جائے گا ، جن میں ایگری فوڈ پائلٹ، رورل اینڈ ناردرن امیگریشن پائلٹ اور اکنامک موبلٹی پاتھ ویز پروجیکٹ شامل ہیں۔
یہ تمام پروگرام آجر کے ذریعہ چلائے جاتے ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ انہیں براہ راست لاگو نہیں کیا جاسکتا ہے۔ ایک آجر کسی ضرورت کی نشاندہی کرتا ہے، اس ضرورت کو پورا کرنے کے لئے تارکین وطن کو تلاش کرتا ہے اور اس امیدوار کو کینیڈا لانے کے لئے پروگرام کا استعمال کرتا ہے۔

5. اسٹارٹ اپ ویزا
کینیڈا کا اسٹارٹ اپ ویزا کاروباری ذہن رکھنے والے افراد کے لئے کینیڈا امیگریشن کے لئے ایک اہم راستہ بن گیا ہے۔
کوالیفائی کرنے کے لئے، کوالیفائنگ بزنس یا کاروباری آئیڈیا والے امیدواروں کو نامزد شخص سرمایہ کار گروپ، وینچر کیپیٹل فنڈ یا بزنس انکیوبیٹر کی حمایت حاصل کرنا ضروری ہے، اس کے علاوہ مطلوبہ تصفیہ فنڈز اور زبان کی صلاحیت ہونا ضروری ہے۔
مستقل رہائش کے لئے اہل ہونے سے پہلے امیدوار اپنا کاروبار قائم کرتے ہوئے ورک پرمٹ پر کینیڈا جا سکتے ہیں۔ اہلیت حاصل کرنے کے لئے، درخواست دہندگان کو کینیڈا کے اندر کاروبار کے انتظام میں فعال طور پر شامل ہونا چاہئے۔
کینیڈا 2023 میں کاروباری پروگراموں کے ذریعے 3،500 نئے آنے والوں کو خوش آمدید کہنے کا ارادہ رکھتا ہے، جو 2025 تک بڑھ کر 6،000 ہو جائے گا۔ ان میں سے ایک بڑی تعداد اسٹارٹ اپ ویزا کے ذریعے آئے گی۔
6. صوبائی کاروباری پروگرام
کینیڈا کے بہت سے صوبے اپنے کاروباری پروگرام چلاتے ہیں ، جو ان کے متعلقہ صوبائی نامزد پروگراموں کے تحت آتے ہیں۔
ان پروگراموں میں سے ہر ایک کی مخصوص ضروریات ہیں جو اس صوبے یا علاقے سے متعلق ہیں جس کی وہ خدمت کرتے ہیں۔
7. خود روزگار پروگرام
وفاقی حکومت اور کیوبیک دونوں خود روزگار پروگرام چلاتے ہیں۔
وفاقی سیلف ایمپلائیڈ کلاس ان درخواست دہندگان کے لئے تیار ہے جو متعلقہ خود روزگار کے تجربے کے ساتھ ساتھ اپنا روزگار پیدا کرنے کا ارادہ اور صلاحیت رکھتے ہیں اور کینیڈا کی ثقافتی ، فنکارانہ یا ایتھلیٹک زندگی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔
کیوبیک میں ، خود روزگار درخواست دہندگان کو بنیادی طور پر ہنر مند کارکنوں سے مختلف کیا جاتا ہے کیونکہ وہ کسی پیشے کی مشق کرکے یا تجارتی سرگرمی میں مشغول ہوکر اپنی ملازمت بناتے ہیں۔
8. شریک حیات اور بچے
کینیڈا اپنے امیگریشن لیول پلان میں شریک حیات، شراکت داروں اور بچوں کو شامل کرتا ہے، جس کا مقصد 2023 میں ایسے 78،000 نئے آنے والوں کا خیرمقدم کرنا ہے، جو 106،000 مضبوط فیملی کلاس کی اکثریت ہے۔
شریک حیات اور پارٹنر اسٹریم کینیڈا کے باہر یا اندر سے درخواستوں کی اجازت دیتا ہے۔ شریک حیات اور شراکت دار ورک پرمٹ کے لئے اہل ہوسکتے ہیں جبکہ وہ اپنی درخواستوں پر کارروائی کا انتظار کر رہے ہیں۔
اسپانسر کیے جانے والے بچے عام طور پر 22 سال سے کم عمر ہوتے ہیں اور ان کا اپنا کوئی شریک حیات یا ساتھی نہیں ہوتا ہے۔ 22 سال سے زیادہ عمر کے اہل ہونے کے لئے، وہ ذہنی یا جسمانی حالت کی وجہ سے خود کو مالی طور پر مدد کرنے سے قاصر ہونا چاہئے یا 22 سال کی عمر سے پہلے سے مالی مدد کے لئے اپنے والدین پر منحصر ہے۔
9. والدین اور دادا دادی
کینیڈا کا والدین اور دادا دادی کا پروگرام ایک لاٹری سسٹم پر کام کرتا ہے ، جہاں اسپانسرز ایک پول میں اپنی دلچسپی کا اعلان کرتے ہیں اور بے ترتیب طور پر تیار کیے جاتے ہیں اور درخواست دینے کے لئے دعوت نامہ جاری کیا جاتا ہے۔
کینیڈا 2023 میں اس اسٹریم کے ذریعے 28,500 نئے آنے والوں کا خیرمقدم کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔
10. اسٹڈی پرمٹ اور پوسٹ گریجویشن ورک پرمٹ
کینیڈا میں بین الاقوامی طالب علموں کے لئے مستقل رہائش کے لئے ایک طے شدہ راستہ موجود ہے ، توقع ہے کہ 2023 تک 750،000 افراد کینیڈا میں تعلیم حاصل کریں گے ، جس سے یہ عارضی رہائشیوں کی سب سے بڑی تعداد ہوسکتی ہے، جبکہ تعلیم حاصل کرنے والے مذکورہ بین الاقوامی طالب علموں میں سے صرف ایک حصہ مستقل رہائشی بننے کا اہل ہوتا ہے۔
بہت سے امیگریشن کنسلٹنٹس ، کالج اور یونیورسٹیاں اس حقیقت کو فروغ دیتے ہیں کہ بین الاقوامی طلباء تعلیم حاصل کرنے اور مستقل رہائش میں منتقل ہونے کے لئے کینیڈا آسکتے ہیں۔
11. عارضی کارکن
کینیڈا کے ورک پرمٹ ہولڈرز، عارضی کارکن متعدد چینلز کے ذریعے کینیڈا آتے ہیں۔
آئی ایم پی کینیڈین آجروں کو ایل ایم آئی اے کی ضرورت کے بغیر غیر ملکی کارکنوں کو ملازمت دینے کی اجازت دیتا ہے۔ اس میں انٹرا کمپنی ٹرانسفرز، تجارتی معاہدوں کے حصے کے طور پر کینیڈا میں داخل ہونے والے افراد اور وہ لوگ شامل ہیں جو اوپن ورک پرمٹ کے اہل ہیں۔
ٹی ایف ڈبلیو پی چار دھاروں پر مشتمل ہے، پہلا اعلی ہنر مند کارکن، دوسرا کم ہنر مند کارکن، تیسرا موسمی زرعی کارکن پروگرام، اور تیسرا لائیو ان کیئر گیور پروگرام ہے۔
12. ایک کاروبار خریدیں اور کینیڈا چلے جائیں
ان امیدواروں کے لئے آپشنز موجود ہیں جو کاروبار خریدنا چاہتے ہیں اور کینیڈا منتقل ہونا چاہتے ہیں۔ او آئی این پی انٹرپرینیور کامیابی انیشی ایٹو دو سالہ پائلٹ پروجیکٹ ہے جس کا مقصد ٹورنٹو کے علاقے سے باہر 100 نئے آنے والوں کو خوش آمدید کہنا اور 20 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری حاصل کرنا ہے۔
13. مہاجرین کی امیگریشن
کینیڈا دنیا بھر میں اپنی انسانی ہمدردی کی کوششوں کے حصے کے طور پر پناہ گزینوں کو خوش آمدید کہنے کو ترجیح دیتا رہتا ہے۔
پناہ گزینوں کے لیے کینیڈا کے کھلے دل کی وجہ سے شامی، افغان اور یوکرین کے باشندے سب مستفید ہوئے ہیں۔
وفاقی حکومت نے حال ہی میں ہنرمند پناہ گزینوں کو کینیڈا لانے کے لئے ایک نئے اقتصادی نقل و حرکت کے راستے کے منصوبے میں 6.2 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کی ہے۔
2023 کے امیگریشن لیول پلان میں پناہ گزینوں کی کلاس میں کینیڈا میں 76,000 سے زیادہ نئے آنے والوں کے لئے جگہ ہے۔

Views= (701)

Join on Whatsapp 1 2

تازہ ترین