خاتون نے دو خطرناک سانپوں کو کیسے قابو کیا؟ حیرت انگیز ویڈیو وائرل

خاتون نے گھر کی چھت سے دو خطرناک سانپوں کو باہر نکال لیا، سوشل میڈیا پر ویڈیو دیکھنے والے دنگ رہ گئے۔
دنیا بھر میں سانپوں کی بہت سی اقسام پائی جاتی ہیں جن میں سے کچھ بہت زیادہ خطرناک ہوتی ہیں جو صرف ایک حملے سے کسی کو بھی موت کے گھاٹ اتار سکتے ہیں۔
سوشل میڈیا پر ایسی بہت سی ویڈیوز سامنے آتی رہتی ہیں، جو کبھی کبھی دل کو دہلا دیتی ہیں، حال ہی میں ایسی ہی ایک ویڈیو وائرل ہورہی ہے، جس میں ایک خاتون بغیر کسی خوف کے دو بڑے اور زہریلے سانپوں کو پکڑتے ہوئے نظر آرہی ہے، ویڈیو نے صارفین کو چونکا دیا۔
سانپ پکڑنے کی 45 سیکنڈ کی اس دل دہلا دینے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح ایک خاتون کیبنٹ پر چڑھ رہی ہے اور اس دوران وہ چھت میں بنی فارسیلنگ کے اندر چھپے دو بڑے سانپوں کو پکڑنے کیلئے ایک چھڑی ڈالنا شروع کردیتی ہے اگلے ہی لمحے ایک بہت بڑا 6 سے 7 فٹ لمبا سانپ چھت سے باہر آتا ہے اور اس کے ہاتھ میں لپٹ جاتا ہے لیکن اس سے پہلے ہی وہ اس کے منہ کو پکڑ کر قابو لرلیتی ہے۔
اس کے ساتھ ہی ایک اور سانپ بھی باہرتا ہے جسے وہ کمال مہارت سے قابو کرکے بغیر کسی دوسرے شخص کی مدد کے آرام سے پکڑ لیتی ہے۔ ویڈیو کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے جیسے یہ خاتون کے بائیں ہاتھ کا کھیل ہے۔
چند دن قبل شیئر کی گئی اس ویڈیو کو 7 لاکھ 95 ہزار سے زائد لوگ دیکھ چکے ہیں جب کہ اس ویڈیو کو 5 ہزار سے زائد لوگ لائیک کر چکے ہیں۔ ویڈیو کو دیکھنے والے لوگ اس پر مختلف ردعمل دے رہے ہیں۔

Views= (664)

Join on Whatsapp 1 2

تازہ ترین